انجام پروژه‌ های گازرسانی صنایع کارخانجات و مجتمع های مسکونی مهرآوران گازسازه در تهران

گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی

گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی

زمان مطالعه 1 دقیقه

گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی

گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی جزو تخصصی ترین مسائل تاسیسات می باشد که نیاز به توجه ویژه دارد و رعات اصول و استاندارد در این حوزه ریسک پروژه های شما را کاهش داده و پایداری تاسیسات شما را تضمین می کند.

تاسیسات گازرسانی

تاسیسات گاز رسانی یکی از مهمترین شاخه های تاسیسات است که برای حمل و نقل سوخت های گازی و توزیع مناسب آن بین مصرف کنندگان کاربرد دارد. عنصر اصلی این سیستم تامین گاز است. از این رو بسته به نوع گازرسانی، تاسیسات مختلفی وجود دارند که شامل موارد زیر می شود: ۱.تاسیسات گازرسانی صنعتی ۲.تاسیسات گازرسانی شهری ۳.تاسیسات گازرسانی پزشکی

اهمیت پیاده سازی سیستم انتقال گاز

گاز طبیعی کاربردهای گسترده ای دارد و می توان از این گاز برای تامین فرآیندهای صنعتی، تجاری و مسکونی و حتی پزشکی استفاده نمود. علاوه بر کاربردهای متعدد موجود، هر روز استفاده های جدیدتری از گاز طبیعی کشف می شود که بر اهمیت ای حوزه می افزاید. بخشی از این کاربردها شامل موارد زیر می شوند: ۱.به عنوان سوخت در نیروگاه ها برای تولید برق استفاده می شود. ۲.به عنوان یک گاز طبیعی تمیز و ایمن، در مشاغل و خانه ها در سیستم گرمایشی، پخت و پز و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. ۳.این گاز با ایجاد انرژی، عناصر پایه را برای طیف گسترده ای از محصولات از جمله پلاستیک، پارچه و کود فراهم میکند. با توجه به مواردی که ذکر گردید پخش و انتقال گاز طبیعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که کوچکترین نشت یا شکستگی و یا ایجاد مشکل در انتقال این گاز می تواند خساراتی جبران ناپذیر را به بار بیاورد. تاسیسات انتقال و گاز رسانی گاز طبیعی می بایست به صورت تخصصی کارشناسی شده و بر پایه علوم مهندسی پیاده سازی و اجرا شوند تا احتمال ایجاد حادثه را به صفر نزدیکتر کند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.